سلام

سلام به همه دوستان عزیزم

واقعا فکر نمی‌کردم این همه وقت طول بکشه تا من اولین یادداشت رو اینجا بنویسم. بسیار بسیار دلم برای وبلاگ قبلیم تنگه. نتونستم اون قالب قبلی رو به اینجا منتقل کنم.

کسی می‌دونه چطور می‌شه این کار رو کرد؟

به زودی دوباره می‌نویسم این فقط یک شروع بود و یک سلام

پ.ن: بهناز عزیزم مرسی برای دوستیت و بودنت

نظرات 7 + ارسال نظر
ژینو شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 17:47 http://zhinou.blogsky.com

سلااااام به روی ماه شما

:**** چه ماچایی داره اینجا!

بهناز شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 23:37

ال عزیزم دوستیه تو خیلی واسم ارزشمنده دلم نمیخواد گمت کنم

منم همینطور بهناز عزیزم. پسرک چطوره؟

hasrate adam یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 00:38 http://ranje-budan.blogfa.com

Salam El aziz...
Residan be kheir
Bi sabrane montazerim zood bia yealame benevis

ممنونم دوست خوب

مهاجر یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 12:58

چه خوب شد که اومدی. این وبلاگتم قشنگه. مبارک باشه

مرسی مهاجر جان :)

لیلی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 17:29

ال چشمتمون خشک شد به در اینجا
زود بیااااا

حتما لیلی ناز :**

بهناز دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 01:51

خوبه ال بزرگ شده و فقط ریخت و پاش میکنه فسقل خان ما چطوره عززیز دلم کوچولو حتما تا حالا راه افتاده

ای جانم :*** خوبه آره راه افتاده و خیلی بانمک شده

خودم جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 13:14

سلام دوستان هم بر شما...حضور مجددتان مایه خوشحالى دوستان قدیم و جدید است

به‌به، سلام و صد سلام. کامنت شمام مایه خوشحالی بسیار منه. یه "و من الله التوفیق" کم داشت این کامنتت ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد