بی زحمت دانه تو

به من تکیه داده و نرمی ساعدم رو بجای دندونگیر گاز میزنه. گاهی بینی ام رو به گردنش نزدیک میکنم و از بوش مست میشم، گاهی به کله گنده اش نگاه میکنم و شونه های ظریفش. موهای نرم سیکلمه ایش رو ناز میکنم و از عشق سیراب میشم. روفرشیهای نشسته، مسجهای نگاه نکرده، برنجهای روی زمین، لباسهای اطو نشده، همه میتونن صبر کنن. چی از این لحظه مهمتره؟ چی از این لحظه گذراتر؟

کوچولو بیا مثل هیچکس نباشیم. من و تو. 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
حسرت عدم دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 01:58

چه قشنگ...
دلم بچه خواست:-)
همیشه شاد و سالم باشید سه تایی کنار هم البته اگه دوست داشتید چارتایی یا پنج تایی;-)

:)) هفت تایی ;)

میم دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 07:21 http://mimlife.persianblog.ir

گاهی با بچه ت ،تکه وجودت انگار زمان متوقف میشه...مادربودن بزرگترین لذتهای خداست.
ال جان موی سیکلمه؟مگه سیکلمه صورتی تند نست؟

میم جون سیکلمه یه گل با گلبرگهای خیلی نرمه. به پارچه های خیلی نرم و لطیف میگن سیکلمه (تا جاییکه من می دونم) و البته بله بیشتر گلهای سیکلمه صورتی هستن ولی سفید و .... هم داره

فیروزه سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 12:02

بسیار زیبا

ممنونم :)

شیرین چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 15:28 http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام ال جان
بلاگ نو مبارک!

مرسی شیرین عزیزم :)

ژینو پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 22:34 http://zhinou.blogsky.com

بازو به جای دندانگیر...پسرمون خوش سلیقه اس :*
من عادت گاز گرفتم محبتی و دفاعی داشتم و دارم از کودکی...هنوز رو بازوی خاله ام جای دندونام هست بعد شاید سی سال :))

آخی! دفاعی :)) خوبه تهاجمی نبوده!

بهناز سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 21:11

آخ که چقدر من این روزها رو به خاطر چیزهای الکی از دست دادمب

من هم حسرتهای زیادی دارم. یکی از دوستانم کاملا دست تنها و اون سر دنیا زایمان کرده. مرخصی زایمانش هم 3 ماه بیشتر نبود. دو سه هفته است که سر کار برگشته و همچنان مثل قبل پیک نیک و اینهاشون به راهه. در اون سه ماه هم بیرون رفتن و کیک پختن و جینگول مستون بودنش مثل قبل به راه بود. مثل من سزارین بود و مثل من شیر می داد. شغلمون هم کمابیش مثل هم. هر دو بچه اول. واقعا نمی دونم چطور تونست . من تا ماهها خودم رو پیدا نکرده بودم....

بهناز شنبه 18 مهر 1394 ساعت 23:21

بعضیا خیلی زرنگن منکه‌هنوزم گیجم منم ی دوست دارم سرکار میره بچه داری انواع شیرینی و غذا ولی خیلی روپاست خونه اشم همیشه مرتبه اونوقت منه خونه داره واسه خودم متاسفم

Soha دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 19:10 http://soveydayman.blogfa

ال جان دوست داشتی به منم رمز بده نوشته هاتو می خونم و ممنون از نوشتنت أیدی فیس بوکم رو هم میدم دوست داشتی سر بزن.
Soheila moghaddam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد